3:e dagen avklarad gallant

Hejsan! Jag måste be om ursäkt för att jag inte skrev någonting alls igår men jag var verkligen inte på blogghumör jag och gick och la mig ganska tidigt och direkt efter skolan var jag med angelina och då hann jag inte heller för då lagade vi mat till mig,henne och Filip. Sen fotade jag henne när hon red ut på bellabus och sen for jag hem och hann se en liten stund av paradise hotel dk sen somnade jag , juste jag duchade också! Och somnade kanske kvart över 10 såd et var najjs. Sen  i morse vaknade jag klockan 7 och klev upp då och jag och filip fikade frukost sen for vi till våra skolor och jag hade lektioner sen for jag hem med kvart över 2 bussen och jaa, jag ska snart gå ner och göra mat till mig och min bror Filip för mamma och erik är inte hemma så jag göre istället. Sen ikväll ska jag till Angelina och följa henne till hoppspecialen och fota/filma litegrann, efter det ska jag gå till Erica och kanske fota på hoppkursen dom har där! :D
Nu ska jag ta en duch för jag känner mig så trött och ont i hela kroppen så jag kanske piggnar till efter det.


Bakade nya såna här igår!



Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0